fredag 20. april 2007

Ting og tang frå Annas rom :o)

I dag kom det pakke i posten til meg frå http://annasrom.no/ og eg er strålande fornøyd med alt eg bestilte!! Sjå berre her kor mange flotte ting :o)
Denne krona har eg lenge hatt lyst på, og nå hadde Anniche endeleg fått den inn i butikken sin!

Nydeleg krukke i fattigmannssølv med hank
Ramme i fattigmannssølv med mønster og blanke steinar

Anniche hadde putta oppi ein liten overraskelse til meg og!! Dette vesle sølvfarga glaset. det har små mønster på seg men det viser ikkje så godt på bildet..oppi glaset ligg det små frø med Durance cotton flower som lukta berre sååå utruleg godt. Desse skal vera fine å ha i støvsugaren så brer den herlege lukta seg i alle rom..
Overraskelsen var pakka så fint inn i ein papirpose med eit svart/kvitt nostalgisk bilde på, men den gløymde eg å ta bilde av... Posen var knytt saman i enden med denne tråden med kors på. Det var så fint og dekorativt syns eg så eg hengte det på eit kubbelys som eg har ståande i stova! Då vil eg til slutt ynskje deg som er innom ei flott helg!!




14 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, så masse fint du har kjøpt inn!!! Og dei nydelege trøyene i forrige innlegg. Er det dei eg har bestilt eller? Knallfine er dei uansett! Ynskje dåko ei kjempefin helg på Valo! Klem

Merete sa...

takk for det!! Trøyene er dei som du bestilt,ja :o) sender dei uti veka, for eg må berre gjera ferdig ein liten ting som skal vera med i pakken..

Cloudberry sa...

Mye fint du har kjøpt deg. Er alltid gøy å få pakke i posten :) Go helg!

Anonym sa...

Masse fint du har fått. Ønsker deg ei flott og vårlig helg:-)

Kreoline sa...

Flotte ting, har like den kronen, den er bare såååå skjønn. Pyntekors på kubbelys er så dekorativt og koselig. Ha en kjempefin helg Merete, tenn et telys i kronen og kos deg.

BO sa...

Gratulera med masse nytt! Tenkte at dei ulltrøyene var til vetlajento i Byn! Du er flink! God helg!

JULIEK sa...

Ha ha ha vet du, jeg har bilde av akkurat samme krone idag på min blogg, fikk nemmelig pakke fra annas idag jeg også. Så morsomt. Ja er den ikke fin. Ble utrolig glad over den. Masse flotte saker du mer har kjøpt : )

Anonym sa...

Hei Merete!
Så hyggelig at alt falt i god smak og at du ble fornøyd med den lille pakken:))
Takk for herlig reklame også!


Ha en strålende God Helg!
Klem fra Anniche

Anonym sa...

Så masse flott du har kjøpt, den krona er jo kjempefin - har planer om å kjøpe meg en jeg også, men har kjøpestopp for tiden (skal til Danmark til sommeren og fylle opp bilen)...

Ha en flott helg...

Hulda sa...

Så fine ting du har kjøpt hos Annas rom. Jeg har også en sånn ramme, men den er kjøpt på en butikk i byen her. Den er skikkelig dekorativ. Og til bursdagen min i mars, fikk jeg enda en slik ramme, av moren min. Hun visste ikke at jeg hadde. Jaja, det er jo bare greit med to. :)

Trude sa...

God søndag til deg også!Tøff den krona,har kjøpt den jeg også. (",)

Anonym sa...

Kjempe flotte ting du har fått i posten, rene julafton :-) Den kronen var helt nydelig.

Nette sa...

Ååååh, så mye fint du har kjøpt hos Anniche!!

Anonym sa...

Å, slike duftkuler er deilige å ha inni støvsugeren...da vet jeg hvor jeg kan få tak i det til neste gang!

De er bare sååå nydelige de små trøyene du strikker, og nå også babysokker i det mest dunlette garn. de er en fryd å se på!

Her spirer og gror det også. Både jeg og datteren har noe på gang her.....veldig spennende!