torsdag 21. juni 2007

Snart er det helg igjen..

..og det er heller labert på hobbyfronten.. Med dette bildet av den nydelege rosa frå hagen min og et eit dikt av Andre Bjerke, vil eg ynskje deg ei herleg sommarhelg!
Med åtte roser

Åtte roser vil jeg gi deg:
En fordi du er så pen
En for alle drømmer i deg
(lar du meg få plass i en??)
En fordi du er en hulder
En fordi du er en ånd
En for trykket av din skulder
En for varmen av din hånd
En for håpet, en for slottet vi
skal bygge: det blir åtte-
åtte roser som vil tørste efter å
få være nu
hos den niende og
største ville rose - som er DU.

-Andre Bjerke-

13 kommentarer:

Anonym sa...

En vidunderlig rose og et flott vers.

Ingrid sa...

Rosen var fin - og det var diktet også!
God helg til deg også - når den kommer. ;)

Anonym sa...

Nydeleg fredsrose. Luktar fantastisk også!

FO - 2 sa...

Nydelig rose! Og det diktet er vakkert, ja. Andrè Bjerke har skrevet mye fint.
Ønsker deg også ei fin helg! (:

Timotei sa...

Nydelig rose og nydelige ord!

Anonym sa...

Ønsker deg en superflott fredag og en koselig weekend!!! Klem fra meg i sør!! Psst..NYDELIG rose!!

Hulda sa...

Så skjønn rose, i så lekre sommerlige farger. :) Diktet av Andrè Bjerke er så godt at jeg får frysninger på ryggen av å lese det!

elin1976 sa...

For et fantastisk dikt. Ha en fin fredag:O)

Anonym sa...

Nydelig rose fra hagen din.... flott dikt! God helg!

Cloudberry sa...

Innom og ønsker deg go helg :)

Anonym sa...

Mmmmmm, så koslig å komme inn her Merete!!

Takk for herlig tilbakemelding på bloggen min! Du er go jentå:))

Ha en vidundelig helg , klem og hils dine med!!

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Lena sa...

Så utrolig vakker rose, og verset er jo så fint :) Ønsker deg ei fortsatt vidunderlig sommernatt *klem*