måndag 30. juli 2007

Heime igjen!

Så var vi heime igjen frå turen vår! Kikkar innom ein liten tur mellom klesvask og utpakking :o)Vi har hatt ei herleg veke på hytta sjølv om veret var så som så.. Vi har nytta dagane til turar i nærområdet, strandturar, shopping, besøk til slekt osv..

Ein formiddag var vi innom STALL LØVE på Løve utanfor Larvik der Maren fekk ri på ein shetlandsponny som heitter Pernille. Det var stor stas :o) Det var ein del andre dyr på gården og som høner, kaniner, kattar, hestar og fiskar som ungane kunne sjå på. Dessutan var gårdseigarane utruleg kjekke og imøtekommande, så er du i nærheten er eit besøk innom der vel verdt!

Vi hadde oss eit par turar til Helgeroa og som er ein utruleg koseleg sommarplass. Var innom ein liten sommarbutikk der og handla litt. Ei dame med etternavn Heum lagar mykje fint i ull som ho sel der kvar sommar. Dette hjertet kjøpte eg der.. hekla rosettar er tova inn i hjertet - Nydeleg!!
Tusen takk for alle kjekke kommentarar når eg var på tur!! kjekt å lese når eg eg kom heim igjen :o)

9 kommentarer:

FO - 2 sa...

Velkommen hjem! :)
Kjekt å lese at dere har hatt en fin tur med mange og gode opplevelser. :)
Hjertet er som du selv skriver - nydelig!
Ha ei finfin uke.

Anonym sa...

Velkommen hjem igjen!
Høres ut som dere har hatt en kjempefin tur. Kan tenke meg det var artig for Maren å få ri på shetlandsponni ja!
Hjertet var nydelig!

Anonym sa...

Så flott tur dere har vært på.


I morgen vert det hobbytreff hjå Babsy i morgen kl. 19.00 og utover.
Håpar du kan komma.
Adressen er: Furuvegen 2c

JULIEK sa...

Hei og velkommen så masse hjem igjen : )

Anonym sa...

Hei, og velkommen hjem fra ferie!
Søsteren min bor i Helgeroa!
Var dere innom restauranten "Christinius" på brygga? Der er det trivelig å sitte og se på livet.

Hulda sa...

Så koselig at du er tilbake på bloggen. :) Var innom her i går formiddag og kikka etter nytt innlegg. :) Høres ut som dere har hatt det kjekt! Nydelig hjerte du har kjøpt.

Anonym sa...

Ønsker deg velkommen hjem jeg også:-)
Nydelig filthjerte du har kjøpt.
Kos deg, og ha en fin uke.
Klem

elin1976 sa...

Velkommen hjem igjen. Så kjekt at dere har hatt det fint. Vi har også ridd i ferien. På Isalnds hester.
Når jeg satte med opp på hesteryggen var det 15-16 år siden jeg jeg hadde gjordt det. Men utrolig så kjekt det var.

Hjertet var kjempefint. Noen er bare så flinke til å få slike ting til. Jeg har ikke tolmodighet til sånn pirkete arneid. he he. Derfor er det supert at man kan kjøpe slike arbeider av de som kan.

Håper du får flott dag. Klem fra ELIN:o)

Anonym sa...

Virkelig nydelig hjerte du har fått tak i...
Så jo koselig ut med en ridetur...

Ha en flott dag...