onsdag 11. juli 2007

fana-kofte


Eg har starta på ei fanakofte til meg sjølv. Hadde lyst å ha litt andre fargar enn dei som er vanleg på desse koftene som kvit saman med enten marine, grønn, raud, koks osv...
Det kom vel kanskje ikkje som ei overrasking av valget fall på brun og rosa ;o) sidan dette er to fargar som eg syns er fine ilag. Kofta blir strikka i SISU som er eit ganske tynt ullgarn, så dette kjem nok til å ta litt tid. Men eg likar når jakker og genserar blir strikka i tynt ullgarn fordi då vert dei ikkje så tunge å ha på seg..
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Anonym sa...

Den vert fantastisk fin!! Skjønar at du er betre i skuldra? Klem

Kreoline sa...

Så nydelig bolero Maren har fått, du er jo så flink til å strikke. Fanakofte, de er så flotte, men for en tålmodighet med alle lusene og mønsteret. Hos meg går trådene helt i surr, er ikke så glad i å strikke. Ha en fortsatt fin sommer Merete, kos deg med strikkingen.
Klem fra Mona.

Anonym sa...

Knallkjekt å treffa dåko også, dumt at det vart så hektisk. Men sommaren er heldigvis lang enno :) Klem

FO - 2 sa...

Skjønne og herlige farger på Fana kofta di. :)
Produktiv du.... :)

Thea sa...

Tror koften blir kjempefin:) Selv har jeg den vanlige hvite og grå. Likte den så godt at bestemoren min nå driver og strikker kofter som mine svigerforeldre skal få til jul..Har ikke tenkt på den kombinasjoen i Fanakofte før, men rosa og brunt er jo så nydelig sammen. Glder meg til ås e den ferdig og lykke til i arbeidet:) Thea

Cloudberry sa...

Rosa og brunt er jo fint sammen! Gleder meg til å se den ferdig :)
Ha ei flott helg!

Grethe sa...

Hei,jeg leter etter oppskrift på fanakofte i sisu til voksne men jeg finner bare oppskrift til barn. Kan du hjelpe meg?

Anonym sa...

Heisan, skulle også hatt mønsteret til fana koften for voksne. Tror du du kunnet hjulpet meg?