onsdag 19. desember 2007

Gåve frå min hemmelege venn

Denne flotte gåva låg i postkassen min i dag! Nydeleg innpakka i gråpapir med eit belte av kvitt papir med sølvglitrande mønster på :o)

Dette var inni det fine papiret; flotte juleserviettar, ein pose med lavendel, 3 til-frå lappar og ein knallstilig engel som vennen min har laga sjølv!

Slik ser engelen ut! Laga av ein gamal lampeskjerm, blonder, streng perler og prismer..imponerande kor kreative folk er :o) Engelen skulle absolutt vore sett i verklegheita, for på bildet her ser du ikkje alle detaljane..
Tusen takk min hemmelege venn!!!

11 kommentarer:

Timotei sa...

Flott gave du har fått og stilig engel! Virkelig kreativt!

Kreoline sa...

Nydelig gave og en aldeles nydelig engel, flott å ha til pynt både i julen og hele året. Satt nettopp og kommenterte på det forrige innlegget ditt, så se jeg det er et nytt, må jo ha med noen ord her også.

Anonym sa...

Wao, så knallfin pakke! Engelen var knalltøff! Kjem på at eg i forkavelsen har gløymt sende pakken til Maren. Sender den i morgon, og satser på at den kjem fram til jul. Sender den som brev, og då går det forhåpentligvis bra. Eller trur du onkel O skal reise over ein gong mellom lørdag og julafta? Klem

Marie sa...

Flott gåve du har fått! Kreativ engel!

FO - 2 sa...

Gratulerer med skjønn gave, fra en kreativ hemmelig venn. Flott engel! :)

Mita`s hjørne sa...

Superflott gave du har fått... gratulerer, og engelen var jo utrolig flott da, kreativ dame som har gitt deg denne...

Ha en koselig dag...

Mita`s hjørne sa...

Hei igjen...
Er bare innom for å ønske deg en
riktig GOD JUL...

Nette sa...

Oi, det må jeg si...skikkelig kreativ gave ja! Stilig engel, har en akkurat likedan lampeskjerm selv, men hadde aldri kommet på å bruke den sånn. Genialt!

Anonym sa...

Hyggelig at gaven falt i smak! =) Hilsen din hemmelige venn.

Timotei sa...

Hei igjen Merete!
Stikker bare innom for å ønske deg GOD JUL! Kos deg masse i juledagene!

Anonym sa...

hvordan får mann sånn hemmelig venn? ser mange bloggere har det. hva innebærer det?