søndag 30. mars 2008

klesklyper i ulike variantar :o)

Eg har sysla på med ulike hobbyaktivitetar i helga og resultatet vart bl.a desse klesklypene. Det er heilt vanlege treklyper som eg har mala kvite. Nokre fekk så prikkar på seg og andre fekk perlepynt eller ein liten stoffblomst.
Desse er fine til å hengja på ei pyntesnor med ting og tang på, eller ein kan lime ein magnet bakpå så har ein ei fin beskjedklype..

..Eller ein kan pynte ei gardin med dei, slik som eg har gjort her.

Ønsker deg som er innom ei fiiin veke :o)

25 kommentarer:

Aina sa...

Kjempesøte klyper du har laget, mange kjekke tips også.
Ønsker deg en fin uke!

Klem fra Aina.

♥ H@rmoni ♥ sa...

Hei merete!
Fint å ha noko å pusle med i ruskeveret! Eg kjøpte meg ulike klyper med pynt på, for eg skal ha dei til ei tavle på veggen. (Den er framleis på planleggingssteget..) Å male klyper sjølv var jo kjempelurt og dekorativt. Skjønne var dei!
Ha ei fin veke!
:-)

Anonym sa...

Så skjønne! Knallgod idè :) Stor klem tilbake :)

Maren sa...

Mamma du er så flink å putla på go klem fra maio

Maren sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marloes sa...

Héy! That looks like my clothespins! I made exactly the same!!! White with babyblue dots, pink dots and so on! Funny to see that someone in a totally different country had the exact same idea as me!

Marie sa...

Eg er så imponert over kreativitet og fantasi! Nydeleg!

Ei god veke til deg også :)

Nette sa...

Oi, så søte de var da! Kjempeide!!!

chevostar sa...

Så søte klyper du har laget! Flotte ting du har kjøpt fra annas rom i forrige innlegg!
Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg ang miniatyrhuset mitt!

Ha en flott uke merete!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

De klypene var kjempesøte !! Du er så flink å finne på ting og tang du!!

Ha en god uke , klem

Andrea sa...

Hei hei. Kjempe søte klyper du har laget da, så nusslige var dem! Var egentlig en veldig god ide syns jeg. Du er så flink og kreativ. Ha en kjempe fin uke. Klemmer

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men sååååå söta ju!!!!
Så gulliga!!!!

~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨`·.,(¯`·´¯)¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨(¯`·´¯).·´¨¨¨¨¨¨¨¨¨
~♥ W I T H`·.,.· L O V E ♥~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨Mamma Millan¨¨¨¨¨¨¨¨
~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~

Randi sa...

De var jo bare superdupersøte!! fint tips til å pynte opp med.

Ønsker deg en flott våruke.

Klem

Miss.T sa...

Så flotte klyper !!! så flink du er :)

Grip dagen sa...

Så koselige klyper du har laga!
Vet du noe?!
Jeg malte også klyper idag tidlig! Jeg hadde sydd en klypepose til Veslehuset, og manglet bare klyper til å legge oppi.
Mine ble ikke så fine som dine, da...
"Klyper" stod øverst på huskelista mi idag. Videre fulgte "Country damer", som du kan se på mitt nye innlegg.

En blir glad av å sy slike damer!!!
Og siden jeg ble ferdig med 3 stk idag, er jeg veldig, veldig, veldig glad!

Hilsen ei blid Marit!

Sologbolig sa...

Kjempefine klyper. Det er kjekt å ha slike helger der ein kan halda på med akkurat det ein har lyst til. Ha ein god dag!

FO - 2 sa...

Stilig.
Rett og slett lekkert. Så søtt.
God og kreativ uke til deg Merete! :)

h.espe sa...

De klypene var jo bare så skjønne!! Tror mange med meg fikke en idé nå... :O)

Flotte ting du har kjøpt hos "fristerinnen" på Anna Rom også. Vanskelig å komme ut fra den butikken uten noe..

Ønsker deg en flott uke!

Huset i Hagen sa...

Så søte klyper du har laget! :0)

elin1976 sa...

Det der med å bruke dem sammen med servitetter er jo så lurt. Hvorfor har jeg aldri tenkt på det når jeg har stresset rundt og vil pynte et fint bord men har ingenting å pynte det med. Takk for tipset:O)

elin1976 sa...

Det der med å bruke dem sammen med servitetter er jo så lurt. Hvorfor har jeg aldri tenkt på det når jeg har stresset rundt og vil pynte et fint bord men har ingenting å pynte det med. Takk for tipset:O)

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Så koselige klyper( er ikke vakker i orginal versjon) Kjempeide!!
Og alt det fine fra Annas rom. Bare innpakkingen var lekker!!
Ha ei flott uke!

Anonym sa...

Det var nydelige klesklyper det, takk for hobbytipset! Jeg ser stadig etter noe jeg kan gjøre som ikke generer strikking :) Dette var jo en super ide, min mor og sånn som henger opp klær ute :) Kult!

GOD HELG

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra