onsdag 5. september 2007

bølgeteppe

Etter å ha sett utruleg mange flotte bølgetepper på andre bloggar, klarte eg ikkje dy meg lengre... eg har begynt på eit eg og!
Har sett mange stripete tepper, men Marianne http://giram.net laga eit einsfarga rosa som er alldeles nydeleg!! Derfor hermar eg etter henne ;o) og håpar at ho syns det er greitt. Eg heklar mitt i rosa nøstebarngarn. sjølvsagt var dei tomme for dette garnet på den lokale garnbutikken, så eg måtte bestille meir over nettet direkte frå nøstebarn sin nettbutikk..defor må eg ha ein pause frå teppet til meir garn kjem i posten. Men arbeidslaus er eg ikkje, for eg starta like godt på eit lyseblått mens eg ventar :o)
Mønsteret har eg funne på bloggen til nunnun http://blog.nunnun.net

12 kommentarer:

Anonym sa...

Bare koselig å se at jeg kan inspirere noen, det må jo bare bli rådeilig i nøstebarnull.

Anonym sa...

Det vert nyyydeleg!! Like fint einsfarga som stripete! Takk for sist ja, det var kjempekjekt. Kunne ikkje fått betre faddrar enn ho har! Klem

elin1976 sa...

Nydelig teppe. Dette var en utrolig flott farge. Har ikke tenkt på at de kan være ensfarget. Det var jo slettes ingen dum ide- Ønsker deg lykke til med teppet og klem fra Elin:O)

Anonym sa...

Så nydelig teppet ditt blir...
Fargen var jo helt skjønn...

Ha en koselig dag...

Anonym sa...

For et nydelig "jenteteppe". Gleder meg til å se "gutteteppe"

FO - 2 sa...

Effektiv du.
Nydelig rosa farge! :)
Bra at du hadde blått garn liggende også... ;)
Ha en toppers torsdag!
Klem fra Ida.

JULIEK sa...

Å jeg er like imponert, skjønner ikke helt hvordan man lager et bølgeteppe : )

Hulda sa...

Virkelig herlig med et slikt ensfarga teppe! Nydelig med den lille rosa du har lagt på det. Blir nok fint det i lyseblått også.

Timotei sa...

Javisst, det kan vel være ensfarga! Det kommer til å bli sååå fint!

Anonym sa...

Såå flott det teppet blir, nå blev jeg og sugen på å lage et bølge teppe :-) var lenge siden jeg varit på bloggen nå, jeg er inne i en dålig blogge periode, men håper jeg tar meg i kragen og begynder snart igen. De sokkarne du strikket var kjempe flotte. tar du emot bestillinger nå? Jeg lurte hvis jeg kan bestille et til sånt Skjal jeg kjøpt fra deg forut en gang?

Cloudberry sa...

Innom og ønsker go helg :)
Takk for kommentar på HK gensern!
Teppet ditt blir kjempeflott, liker rosa her og ;)

Kreoline sa...

Nydelig teppe, spesielt fint når det var ensfarget. Ha en fin helg, kos deg med heklingen.
Klem fra meg.