søndag 16. september 2007

Skogens juvelar..

Eit av dei flottaste trea eg veit om er lerketreet :o) syns det er så fint med dei små duskane med nåler og dei nydelege konglene som godt kan kallast skogens juvelar.. Har du forresten sett når det blømer, før konglene kjem fram?? Det er rett og slett noko av det vakraste som finns..
Treet mister alle nålene om vinteren, men mange av konglene heng framleis på og desse greinene er kjempefine å ta inn til dekorasjonar m.m
Samme greina, men denne gongen utan blits ;o)

14 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Så utrolig vakkert!!!

Håper du hatt en flott helg :)

Anonym sa...

Her var det mye fint å se og kose seg med.

Anonym sa...

Jo du, dette var jammen en juvel... nydelig bilde...
Den lyslykta du viste på forrige innlegg var jo bare så nydelig...

Ha en koselig kveld...

Nette sa...

Ah, så nydelig!

ChatrinesLiving sa...

Veldig vakre bilder!
Nyt siste rest av søndagskvelden!
Klem:)

FO - 2 sa...

Vakkert.
Konglene ser ut som små roser.
Også stikker ikke lerka... ;)
Jeg bruker den til juledekorasjoner og kranser.
God uke til deg Merete! :)
Klem.

Anonym sa...

utrolilg vakkert med kongler fra lerketre! Jeg har ett stort lerketre i hagen. det har komt med flotte kongler, og det er så nydelig! Flotte bilder !
Ha en flott Mandag!

minerva.jor sa...

Kom inn til deg via en annen blogg, Lerketreet er så vakkert, jeg plantet et for fire år siden , som trives godt, det er plassert på en fuktig plass.
Jeg har også lyst på et bølgeteppe!
Kanskje jeg hekler et etter jul!
Takk for titten:)

Anonym sa...

Nydelige bilder! Har aldri sett et lerketre blomstre :O)

Kreoline sa...

Så nydelige bilder av lerkekongler Merete, jeg liker også lerka godt, den er nydelig om sommeren, skral og avkledd om vinteren.

elin1976 sa...

Jeg bruker disse å pynte med til jul Er utrolig flotte og dekorative. Ha en fin kveld:O)

Anonym sa...

Nydelige bilder, rett og slett!

BO sa...

Skjønne! Eg skal ta meg ein tur til skogs i dag, for å nyta haustlukta!

Marie sa...

Dette var ein blogg etter mitt hjarte! Ser me har mykje felles! Eg må lenke til deg, eg kjem snart igjen! Velkommen innom hos meg om og når du har lyst. Eg har mykje hage og turar i naturen.