måndag 19. april 2010

Magre scones

Det blei ein lang bloggpause dette, men det har jammen vore godt og ;)
Eg gjekk rett og slett litt lei heile blogginga, men satsar på å vera tilbake med ny giv framover!

I dag har vi baka litt igjen. Denne gongen vart det magre scones, som er ypperleg som nistemat til barnehage og skule, dersom ein skal ut på tur eller attåt supper.
Eg deler oppskrifta med deg her:

Magre scones:

4 dl sammalt kveite, fin
4 dl kveitemjøl
1 ts salt
3 ts bakepulver
1 beger cottage cheese
2 dl skumma mjølk


Slik gjer du:

bland det tørre.
Tilsett cottage cheese (smeltar ved steiking og gjer sconsen saftig) og melk.
Rør deigen jevn og fin og del i 4 like store deler.
Lag flate runde kaker, ca 15 cm i diameter og legg på steikeplata.
Skjer eit gryss i kvar kake før du steiker dei.

Steik på 250 grader i ca 10 minutt

Nysteikte scones klare til å nytast..mmmmm!

5 kommentarer:

Hulda sa...

Hei Merete! Har savnet deg og bloggen din. Kjekt å se at du er tilbake. Disse sconsene ser deilige ut. :)

Anita sa...

Hei! Godt å høre at det ikke er bare meg som har hatt seg en lang blogg pause. Er ikke alltid man har noe å vise frem og skrive om på bloggen synes jeg. Mmmm de så deilige ut de sconsene dine, men jeg går på lavkarbo mat nå så da er det vel litt for mye vanlig mel i de. Men de er helt sikker kjempegode!! Anita.

h.espe sa...

Mmmm, dette så da utrolig godt ut, så denne oppskriften skal jeg spare på!!!

Fint å se ge tilbake - håper du har det bra!

Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Klem fra Hildegunn

Andrea sa...

Hei! Velkommen tilbake, godt med en liten bloggpause noen ganger. Koselig at du er tilbake! De sconsene ser jo kjempe deilige ut, så bra du deler oppskriften. Skal nok prøves en dag, godt med litt annen niste. Ha en kjempe fin dag!

Cloudberry sa...

Velkommen tilbake :)
De så veldig gode ut de sconsene!
Ha en fin helg :)