fredag 1. februar 2008

decopage og nesten 25.000 visningar :o)

Eg har pynta nokre hjerteboksar med decopage og blonder. tok bilde før limen var tørka så derfor ser serviettane ganske bølgete ut..
Desse boksane vart gjevne bort som venninnepresangar til jul. Eg fyllte dei med diverse snadder :o)
Ideen til å pynte slike boksar fekk eg hos den gode feen som ALLTID lagar så mykje lekkert!

Ellers nermar det seg 25.000 visningar på bloggen min, og i forbindelse med det vil eg gjerne sende ut ei overrasking. Det einaste du treng å gjere er å skrive ein kommentar til dette innlegget innan søndag kl 21.00 så er du automatisk med i trekkinga! Du treng ikkje ha eigen blogg for å delta :o)
God helg til deg og lykke til med konkurransen ;o)

35 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med 25000 og boksene var kjempesøte. God helg!

Vackrare vardag sa...

Hej!
Hittade just till din blogg och blir väldigt inspirerad av det jag ser:) Skall ta en god stund på mig och se vad man kan hitta här.
Kommer gärna igen:)
Trevlig helg!

Randi sa...

Skjønner ikke helt hvordan du får til og lage sånne vakre bokser. Men vi skal ikke kunne alt..:))

Håper du får en koselig fredag.

Grannylovestoknit sa...

Hei! Jeg vil gjerne kommentere innlegget ditt - så spennende da med trekning! Gratulerer med 25000 besøk på bloggen din. Det er da fantastisk. Søte bokser du har laget også!

Cloudberry sa...

Flotte bokser og fruktkorga de ser veldig fristende ut!!

Ha ei flott helg :)

Anonym sa...

Så søte bokser, har prøvd meg litt på decoupage jeg også, og det er utrolig hvor fint det kan bli! Får prøve lykken jeg også! Ha en god helg!

Anonym sa...

Hei! Gratulerer med så mange visninger på bloggen din! Skjønner godt at folk er innom siden din, for den er veodg fin! Jeg liker stilen din, og det er bra at du innimellom tar med litt bakverk, det er ikke så mange som gjør det. Og boksene var kjempe fine, jeg har tenkt å prøve meg på decopage, dette ga mersmak!

Ida-Lina sa...

Kjempe flott hjertebokser du laget, må si du er flink på mange ting. Er så imponert over alt flott du laget. Jeg hååååper at du lager flere slike flotte armbånd som du nettopp laget og vil selge et... for jeg kan ikke få det ur huvet mitt, har løpt rundt i masse buttiker men ikke funnit noe som er så flott som det du lagde.

Anonym sa...

Hei og gratulerer med 25000! Det var overveldende! Er ofte innom og får inspirasjon av tingene du lager. Så mye fint du tryller frem! Ha en riktig god helg :)

Nette sa...

Så fine boksene ble:) Vi (eller mest litjmor da) har malt likedane bokser rosa og lessa på med perler, pyntesteiner og MASSE glitterlim:))) Ikke akkurat pent, men absolutt sjarmerende...hehe! Kjempefine gavebokser blir det iallfall. Du får ha ei fin helg videre!

Lemi sa...

slltid spennende me konkurranse!!! æ e me vettu!

nydelige bokser forresten..
ha ei flott helg

Anonym sa...

Gratulerer til deg, ikke rart da for bloggen din er FIIIN!

Jeg og Maisi lagde en decopage-eske hver her om dagen vi også. Hun er flink selv om hun bare er 3 år. Klipper og limer mye i barnehagen. Måtte hjelpe henne bittelitt da:o) Husker storesøster lagde store esker til krimskrams da hun bodde i Frankrike, da limte hun på bilder fra alle de franske bladene hun kjøpte der nede. Jeg ble veldig inspirert husker jeg, selv om jeg bare var 13-14 år. Stilig!

Og hjemmelagde gaver er jo de fineste!

Anonym sa...

Gratulerer med så mange visninger!! Overraskelser er artig!! Ønsker deg ei fortsatt fin helg!

Anonym sa...

Som eg har fortalt deg er eg av og til innom og kikkar på bloggen din. Du har ein kjempeflott blogg som gir rein estetisk glede!!!(-og aldri så lite inspirasjon). Du lagar veldig mykje fint og er ein racer med kamera!
Gratulerer med snart 25000 besøkande og riktig god helg.
Anita

ChatrinesLiving sa...

Gratulerer med alle besøkende!!
Å gøy med konkuranse ja, henger meg selvfølgelig på;)
Boksene dine var kjempesøte! Har ikke prøvd meg på noe sånt, enda...
Ha en super helg!
Klem:)

Mita`s hjørne sa...

Gratulerer med besøkstallet... artig...
Disse boksene er jo bare nydelige, kjempekjekke til smågaver...

Ha en koselig helg...

Anonym sa...

hei
kjempekoselig blogg du har er nesten innom hver dag:)
Randi

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Gratulerer med 25000, de boksene var nydelige. Decoupage er gøy, har en nydelig bok med mange utklipp som jeg klør i fingrene etter å komme igang med...takk for koselig besøk hos meg, må få lenket deg om jeg ikke allerede har gjort det, dårlig husk her, fniis! God helg til deg!
Klem fra Lisbeth

Anonym sa...

Sa du premie,da melder jeg meg,he,he. Ja, boksene er riktig søte.Jeg var nemlig en av de heldige som fikk en slik til jul av Merete. Den står på badet mitt med klemmer og hårstrikk i.Ha en fin fastelavensøndag Merete.Kjersti Elisabeth

BeBe`s blogg sa...

Jeg er stadig innom sida di og titter - mye fint du lager.

Anonym sa...

Bare 97 besøkende igjen, du er nok i mål til søndags kveld. Gratulerer! Boksene var skikkelig søte, en flott presang.

Anonym sa...

Gratulerer med 25000 innlegg.... og Guri meg så nydelige de hjerte boksene ble.... skikkelig nostalgisk preg over dem ...

God helg til deg og dine og håper atdu ikke har snødd helt ned i dag du også ... *klem Babsy *

Hulda sa...

Så søte esker! Virkelig fint med blonden rundt kanten.

Grattis med så mange besøkende!

Grip dagen sa...

Javel, strikkefantomet!
Nå er ei litt sløvere strikke- frøken ferdig med genseren sin!
Gjett om jeg skal legge ut bilde av den!!!!!

Jeg er veldig stolt!
Jeg er en racer på småting som skjerf, tøfler, sokker osv. Men når det kommer til stor ting, så dabber liksom tempoet av etterhvert...
Når jeg ser tempoet ditt (mistenker du har en gjeng hjelpere på bakrommet som strikker for deg...)blir jeg helt matt!
Så derfor var du den første jeg måtte fortelle den gode nyheten til!
Husk å skryte litt da, for jeg har strevt veldig lenge. Tynt alpakka med tynne pinner...

Ha en fin kveld.
Marit

Timotei sa...

Så spennende med konkurranse! Klart jeg vil være med. Kjempefine bokser du har dekorert!

Ingrid sa...

Søte bokser du har laget! :) Ha ei fortsatt god helg!

FO - 2 sa...

Skjønne bokser. :)
Decoupage er gøy!

Gratulerer med snart 25 000! :)
Snill er du også, som vi feire litt sammen med oss andre.
Fin fin søndag til deg.
Klem.

elin1976 sa...

Desse var veldig flotte. Ha en fin søndag:O)

Anonym sa...

Overraskelser er kjekt, så jeg er med ;) Grattis med 25.000!!!!!

Virre sa...

Hei! Så koselig at fant veien innom bloggen min. Resultatet av det ble at du ble vinneren i trekningen min. Ta en tur innom igjen så ser du hva du trenger å gjøre! 25000 besøkende er jammen meg mye, gratulerer. Du lager jo såååå mye fint at jeg skjønner det er mange som tar turen innom for å nyte litt :) Ha en fortsatt fin fastelavenssøndag!

chevostar sa...

Såå flotte bokser du har pyntet!!! De var virkelig koselige å gi bort i venne gave!!
Ha en flott søndag merete!

Sigurd Olav Silset sa...

Vakre bokser du har laga til! Ser at det har blitt over 25000 besøkende til deg nå - GRATULERER!!! Klem fra Torill

Andrea sa...

hei hei. For en nydelig boks du har laget, så utrolig søtt syns jeg. Og hjerteformet er jo så fint. Gratulere med bloggen at hatt så mange besøkende. Spennende med trekkingen... Så ønsker jeg deg en kjempe fin uke. Mange klemmer...

Tussaluso sa...

Wow, 25.000 visningar. Da e jo bare imponerande. Gratulerer. Ha ein fin søndagskveld.

Merete sa...

Då var tida ute og det kjem straks eit innlegg der vinnaren vil bli publisert :o)