måndag 18. februar 2008

Ein liten kikk hos meg..

Tenkte at eg, innimellom, skal vise små glimt frå heimen min som stadig er under oppussing. Vi har snart budd her i 8 år, men er enno ikkje ferdig med å pusse opp ;o)
Denne kommoden er eg så glad i..antikkvit med slitt preg her og der. Eg pleier å bytta ut tinga eg har oppå der med ujamne mellomrom :o)

Nett no er dette noko av det som har fått plass oppå der; Ein rosebukett som er på veg til tørking, eit kors kjøpt hos Anna`s rom, ei lita osteklokke med ei lita rose inni, og i bakgrunnen kan du skimte ei ramme med eit svart/kvitt bilde inni.

Her kan du og så vidt skimte ein herleg telyspose med ein engel på som eg fekk av Mita i ein av gaveinteriørrundane.. Nydeleg!! Den står alltid framme..
Ynskjer deg ei flott vinterferieveke :o)

18 kommentarer:

Randi sa...

Nydelige bilder du viser fra ditt vakre hjem. Lyse og sarte bilder hjelper nå i plaskregnet som vi har.

Ha en flott kveld,

Klem Radni

♥ H@rmoni ♥ sa...

Kjempefint, Merethe! Det er jo det som er gøy- å alltid ha noen opp-pussingsprosjekter på gang! Håper du får en strålende vinterferie-uke! :O)

Grannylovestoknit sa...

Hei! Så delikat! Koselig å få lov til å ta en titt hos deg.
Må også få lov til å kommentere elefantene du har strikke! Kjempesøte var de.
Ha en fortsatt fin uke!

Nette sa...

Så nydelig!

Kreoline sa...

Nydelig kommode, det var så skjønt med blomstene som ligger til tørk, skjønn farge. Kjekt å pusse opp, men det kjekkeste er planleggingen synes jeg. Er blitt litt lat på mine "gamle" dager, heldigvis har jeg en sønn som går i malerlære, han sparkler og koser seg, så får jeg heller ta malingen. Ha en flott uke Merete, kos deg, så får vi håpe at det snart slutter og regner og at sola kommer frem. Klem fra meg.

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Såååååå nydelig bilder!! Sarte og vakre og den kommoden mmmm!

Ha en hod uke min venn :)

Aina sa...

Dette hørtes kjent ut, vi holder på med oppussing på 6. året, blir visst aldri ferdig;-p
Men så var det utrolig mye som måtte gjøres, både ute og inne, og når en gjør alt selv så tar det jo tid.
Flott kommode, og lekker pynt, dette kan du.
Ha en topp tirsdag!

FO - 2 sa...

Takk for "omvisningen". Nydelige detaljer fra ditt hjem. :)
Fin fin tirsdag til deg Merete. :)

h.espe sa...

Så utrolig koselig blogg du har - legger gjerne igjen en hilsen her, og kommer snart tilbake! Linker deg gjør jeg også - så er veien kortere å gå :O)

Ønsker deg en flott tirsdagskveld!

ChatrinesLiving sa...

Så fint du har det hos deg!
Komoden og alt var bare helt nydelig!
Klem:)

Hulda sa...

Så utrolig flott den kommoden din er, Merete! Dette var virkelig lekkert å se på. Så artig at du la ut noen interiørbilder også. Det må du ha mer av, du har nok mye fint å vise fram.:)

Lemi sa...

ikkw helt rett d me krabbe-/leketeppe, men du e den som e nærmest i gjettinga ;o)

Marie sa...

Nydelege bilete frå heimen din! Kjekt å pusse opp litt etter kvart.

God natt :)

elin1976 sa...

Ser helt nydelig ut i hjemmet det. Trodde først jeg hadde kommet til feil blogg for jeg er så vandt med å se en fantastisk lue, eller et sjal men plutselig var det en kommode:O) Flott vennen. Vil gjærne se mer!

Lemi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lemi sa...

skrev litt feil i forrige kommentar..
d grønne ska nok bli babyteppe ja ;o) hekler d i easy 100%ull.. bruker MANGE nøster..
men ka me d fargerike??
:o)

Anonym sa...

Hei, hei

Tusen takk for inspirerende blogg med nydelige bilder og flotte tekster! Jeg er innom nesten daglig, og pga din blogg fant jeg ut at jeg ville prøve selv. Velkommen til bloggen min , som er veldig "tynn" foreløpig, men mer kommer etterhvert.

Jeg har tillatt meg å lage til lenke til bloggen din. Håper det er ok, hvis ikke - bare si i fra :-)

Ønsker deg en strålende vinterferieuke!

Vennlig hilsen Irén

Lena sa...

For en herlig kommode!
Med de fine rosene på, det kledde hverandre utrolig godt!
Må også si at elefantene var kjempesøte:)
Ønsker deg en flott dag!