onsdag 6. februar 2008

maskemarkørar

Eg har teke fram perlene igjen og denne gongen var det maskemarkørar som vart laga. Desse pyntar opp strikketøyet, dersom du ynskjer det :o) Desse er laga av tjukk sen, glassperler og plastperler i ulike størrelsar. Trykk gjerne på bilda for å sjå dei i større format!


I ulike brunfargar :o)


i ulike rosafargar :o)

i turkise fargar :o)

I ulike raudfargar :o)

På ein bloggrunde kom eg over denne bloggen og vart utruleg imponert!! ta ein tur innom og finn ut kvifor ;o) eit lite hint er å sjå på profilen til vedkommande i tillegg til alt det flotte som vert laga.. JA..! han er MANN og strikkar dei finaste ting du kan tenke deg ..

11 kommentarer:

FO - 2 sa...

Fine maskemarkører i herlige farger. :)
Kikket innom linken din. Imponerende. :)
Fin fin onsdag videre til deg.

Marie sa...

Så nydelege maskemarkørar i friske skjønne fargar! Eg kikka innom linken din, eg er imponert!

Fin onsdag til deg :)

Randi sa...

Kjempefine maskemarkører. Ja brooklyn tweed er utrolig. Hr hatt han lenge på bloglines lista mi. Han lager de lekreste ting.

Men du, det var du som lurte på mønstret til den blå elefanten.Du skulle ikke ha en mailadresse du?;)

@afjo72 sa...

Kjempelekre! Lenge siden man har sett maskemarkører noen plass nå :o)

Fortsetter til linken din, for DETTE må jeg se! *nyskjerrig*

Ha en fin kveld! :o)

Anonym sa...

Nydelige maskemarkører!

MVH Malin/knitgirl

chevostar sa...

Så flotte maske markører du har laget i perler! Skikkelig søte farger!
Ha en flott torsdag merete!

Nette sa...

Så søte fine markører! Skal stikke innom han som strikker ja, med en gang:)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Wow, imponert!
Ha en flott torsdag1
Klem

Mita`s hjørne sa...

Så nydelige markører du har lget, disse er jo flott pynt til strikketøyet...
Jammen var det masse flott den mannen har strikket - ble jo nysjerrig vet du...he,he...

Ha en koselig helg...

Anonym sa...

Så fine maskemarkører du har laget, fine farger. Fulgte linken din og ble kjempeimponert!

Emmeline sa...

Her har jeg gått glipp av masse flotte innlegg, både de lekreste boksene med decopage, nydelige tulipaner og kjempefine maskemarkører. Jeg strikker jo aldri lenger ( desverre) så derfor har jeg ei heller maskemarkører. Men jammen var de knallande fine:)