fredag 8. februar 2008

Pakke i posten :o)

Eg var innom snille,snille virre sin blogg her ein dag og la igjen ein kommentar der eg gratulerte henne med 2-års dagen for bloggen. Der vart eg trekt ut som vinnar og skulle få ei overrasking i posten...Og snakkar meg om flott gåve!!!! sjå berre her


Det fyrste e såg når eg tok av papiret var denne flotte posen i lin med brodert hjerte på...wow, tenkte eg!! kjempeflott til å ha strikketøyet mitt i når eg fartar rundt :o) plutseleg ser eg at det er noko oppi posen og sjå kva eg fann der:

Ein nydeleg God Natt-Tilda som virre har sydd sjølv! Akkurat i slike fargar som eg elskar!!

Eit søtt lite hjerte og to herlege små fuglar i tildastoff

Og denne flotte nålemappa her!! Trur Virre har skjønt at eg likar godt rosa...

Eg vart alldeles mållaus over alt det flotte eg fekk..og set så utruleg pris på slikt som er sydd for eg er ikkje noko god på symaskinen sjølv ;o) tusen millionar takk Virre - du er ein knupp!!!

Då gjenstår det å ynskje deg ei fin helg med masse kos,
og ei ekstra helsing til alle mammer der ute som feirer morsdag på søndag :o)

21 kommentarer:

Sigurd Olav Silset sa...

Jøss - så mykje fint du fikk:) Det var nok en gledelig overraskelse!
Snill Virre og heldig Merethe:) God helg, og til lykke med morsdagen!!

FO - 2 sa...

Gratulerer! :)
Herlig gave.
Mye søtt og lekkert der.

God helg til deg, og ja, selvfølgelig - GOD MORSDAG! :)

Virre sa...

Så bra at det falt i smak hos deg :) Måtte le litt da jeg så du hadde lagt igjen kommentar under den godnatt tildaen, for den var allerede tiltenkt deg før du hadde lagt igjen kommentar. Nå er det jammen meg helg igjen, du får kose deg riktig så mye :)

Hulda sa...

Så utrolig lekker gave fra VIRRE! De fuglene hadde jeg virkelig sans for, så flott det stoffet var. :)

Marie sa...

Så nydelege ting du har fått i gåve! Jammen var du heldig!

God helg :)

LAPPEQURI sa...

Gosh for en flott gave. Ha ei kreativ helg:-)

chevostar sa...

OI så masse flott du har fått da!!!
Ha en flott helg merete!

Randi sa...

Himmel og hav!! så mye fin du fikk. Det var en gavmild blog dame. Jeg er ingen kløpper på symaskinen. Men har veldig lyst til og lære.

Ha en fin dag.

Andrea sa...

Hei hei. ÅÅÅÅ, så nydelig gave du fikk av virre da, din heldiggris asså. Så mye nydelig rosa farger og greier. Kjempe fin gave ja. Og så mange fine maskemarkører du har laget da, fine farger. Ha en kjempe fin helg. Mange klemmer.

Cloudberry sa...

For en utrolig flott pakke du har fått. Og maskemarkørene du har laget er nydelige!

Ha en flott lørdagskveld og kos deg på morsdagen i morgen :)

Anne-Berit sa...

Så mye fint du har fått,nydelig tilda,og fuglene og hjertet var såå søte,så heldig du var.Ha en super søndag:o)

Trines Hus og Hage sa...

Wow, herlig gave! Skjønner godt hva du mener om at du setter ekstra pris på den, siden du ikke er helt venn med symaskinen. Den natt-tildaen var bare søt, da! Ha en fin morsdag.Klem Trine

Nette sa...

For en super gave, så gøy å få ja:)
Innom for å ønske deg en fin morsdag!

Anonym sa...

Nydelige ting du fekk i den pakken, heldige du.
Ha vidare ei fin helg. :)

Huset i Hagen sa...

Så fine ting du har fått! Heldige du! Likte alt sammen! :0) Ønsker deg en God morsdag! Klem

Anonym sa...

Hei Merete. Så flott gave du har fått!! Nydelig alt sammen.
Og Jared (i forrige innlegg) har jeg vært innom flere ganger. Det er han som har Cobblestone, en herlig enkel genser, som mange Dansker strikker.
Ønsker deg en fin morsdag.

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Tusen takk for koselig hilsen i min blogg!
SÅ FIN pakke du har fått! Tildaen var jo nydelig!
Ønsker deg en fin morsdag!
Klem fra Chatrine:)

Heidi sa...

Så mye flott og for en overraskelse. Ønsker deg ei fin uke!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

oj vad mycket fint du syr,,,så duktig såååå!!!

Penelene sa...

Heldiggris!
Det var helt skjønne ting og nydelige stoffer.

♥ H@rmoni ♥ sa...

Så skjønne dei Tilda "dukkene" :O)