onsdag 27. februar 2008

soverom

I dag får du ein liten kikk inn på soverommet mitt, som for anledningen er ganske så rosa..
Sidan rommet er så lyst både på vegg og interiør er det sengetøyet(burde vore strøke, ja ;o)) som stort sett set farge på tilværelsen.
i fotenden ligg eit herleg sengeteppe som eg har kjøpt på KID..ikkje så godt å sjå det på bildet kanskje, men det er rutete, quilta i kvitt og ulike rosatonar.
Klikk gjerne på bildet for å sjå det i større format og meir detaljert..


Nattborda er i samme stilen som kommoden som eg viste i eit tidlegare innlegg. Antikkvit med slitt preg her og der.. pynten oppå vert bytta ut etter kvart som eg vert lei..

..nett no er det ei " pyntekule" og ein liten vase med krokus frå hagen som står på nattbordet mitt.

Over senga heng eit hjerte med rosa sløyfe og ei kvit perle, som er ein av dei få tinga eg har sydd på den berømte symaskina mi som eg aldri klarer heilt å bli venn med ;o)

Fin onsdag til deg som er innom!

English: These pictures are from my bedroom..

20 kommentarer:

Anonym sa...

Så fredfullt og harmonisk det såg ut her. Skikkelig fint!
Ha en fin dag!

Huset i Hagen sa...

For en nydelig og romantisk soverom! :0) Du har det så fint og skjønt rundt deg. Ha en fin onsdagskveld :o)

Mita`s hjørne sa...

Nydelig soverom dere har, og det teppet fra Kid er nydelig...
Å du, jeg stryker ikke sengeklær... men rosa vegger har vi...

Ha ei koselig uke...

Nette sa...

Kjempefint og lyst rom, deilig! Nydelige nattbord.

Aina sa...

Koselig og lunt soverom du har, fint med det hjertet og nattbordpynten. Lampene har jeg maken til, også sengeteppet tror jeg, bare til enkelseng;0)
Håper du drømmer søtt, og får en fin torsdag!

Karna sa...

Kjempe fine soverromsmøbler, og den konglen var kjempe fin!
Koselig hjem du har!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Lekkert!
klem

Ingrid sa...

Så romantisk soverom dere har da!! :) Skikkelig sukkersøtt - og det kan man jo tillate seg i det rommet hvor man skal finne fred og hvile. Genialt at man bare kan skrifte sengesett, og så har rommet fått en annen farge! :)

Emmeline sa...

Ja her senker freden seg over meg bare jeg tar en rask titt inn på soverommet ditt. Knallfint rett og slett:)
Ja jeg har bestemt meg for å kutte ut sånne hylleinnkjøp frem til jeg så om min bedre halvdel klarte å snekre dem selv?? Og det gjorde han jo..Må bare finne noen gamle kroker å skru fast også, men det dukker vel opp etterhvert!
Det mest fantastiske var da han kom gledesstrålende hjem med hyllen og lurte på HVOR den skulle henge...Men DET hadde jeg jo ikke tenkt på...hehehehe! Snakk om å ønske seg en hylle uten å ha en plan!
Nok om det. Soverom var delikat og takk også for oppskrift på de berømmelige kraterbollene. Hvis du treffer feen må du hilse, savner henne masse! Klem

ChatrinesLiving sa...

Så fint på soverommet! Nydelige rolige farger.
Helt hærlig!
Klem:)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hjälp, vilket underbart sovrum..så romantiskt..där skulle man verkligen drömma sött!!

Millan

Kreoline sa...

Så skjønt soverom, nydelige nattbord. Tenker du sover godt her i disse lyse og herlige omgivelsene, du skulle bare sett mitt soverom du, der ser det bombet ut for tiden. Det bedrer seg når vi blir ferdige i kjelleren, har ikke så veldig stor plass så da er det godt å lagre på soverommet og lukke døren godt igjen. Ha en fin ettermiddag og kveld, klem fra meg.

Marie sa...

Lune og harmoniske fargar. Nydeleg soverom du har!

Ha ein fin dag :)

frk. vims sa...

tuusen takk for koselig kommentar. :) nå er puta ferdig, skal ta bilde av den senere i dag og legge ut på bloggen.
Utrolig mye fint du lager!!!
Skulle virkelig ønske at jeg kunne strikke sokker, kanskje jeg kan lure svigermor til å lære meg det i påskeferien ;)

De kraterbollene tror jeg også jeg må prøve meg på. Jeg har ikke bare kos i helgene, så kanskje blir det boller i kveld :D

Ha en superflott kveld!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för rara söta ord om våra ägg!! Ha en go kväll!!

♥Kram Millis♥

elin1976 sa...

Nydelig soverom. Jeg er litt grønn på dere som har rette vegger og ikke skrå slik som meg. (kan ikke ommøbelere he he)

Hilde sa...

Tusen takk for din hyggelige kommentar hos meg! Ditt soverom var veldig romantisk og koselig, altså..
Vet hvordan det er med at det er ikke alltid den samme pynten, som står der den sto for ca. 1 -2 uker siden ;-)
Men det er gøy!
Ønsker deg en flott dag idag!

FO - 2 sa...

Lekkert med flotte detaljer.
Ønsker deg ei fin helg. Og du; sov godt i den fine senga di. :)

Maria sa...

nydeligt soverom! Jeg elsker rosa!Likte speseielt de hvite nattbordene du har.

Maria sa...

nydeligt soverom! Jeg elsker rosa!Likte speseielt de hvite nattbordene du har.