onsdag 25. mars 2009

inspiration

Eg har fått ein del spørsmål angåande mønster m.m når det gjeld tunikaen som eg viste i eit tidlegare innlegg. Mønsteret er henta frå eit hefte som heiter INSPIRATION frå schachenmayr og ser slik ut på framsida som bildet ovanfor viser. Garnet som er brukt på alle modellane i heftet er rheuma thermal wolle, som er 100 % ny ull og knallmjukt og godt!
Mønsteret står på både svensk og norsk. norsk bakerst i heftet, ikkje sant Anvor ;)

Det er utruleg mykje fint i heftet og mange plagg som kan kombinerast, så eg kjem nok til å strikke meir heifrå.

Kjolen på dette bildet vert muligens eit prosjekt i framtida.. ein gong :)

ellers har eg hatt stooore problem med blogger i nesten ei veke. Ikkje har eg klart å logge meg inn, lest kommentarar på siste innlegget mitt eller kommentert hos dåke andre..utruleg irriterande!! men nå ser det ut til å vera over for denne gong, heldigvis :)
Andre som har hatt liknande problem??

Nå må eg ha meg ein besøksrunde hos dåke alle!!

Ha ein fin onsdagskveld!

11 kommentarer:

h.espe sa...

Jiiippiiii - nå er det i orden hos meg også...!!! Det har bare vært såååå irriterende, å ikke kunne blogge rundt som jeg bruker. Heldigvis for naboen, som jeg kunne snike litt på.. ;o)

Så flotte strikkemodeller du viser. Jeg er en kløne når det kommer til strikking , så det får jeg overlate til andre gøre. Gleder meg til å se mer av dine prosjekter senere.

Ha en fin kveld videre!

Klemmer fra Hildegunn

Hulda sa...

Så mange flotte klær det var i det heftet, flotte strikkemodeller, ja. Likte alt. :)

Guttemamma sa...

Utrolig mye fine strikkeklær ...men må bli ferdig med hekleteppet her først...:-)

Tre Kusiner sa...

Så kjekt at du legg ut mønster. Ikkje det at eg er i stand til å strikka noko slikt, men kanskje ein dag:) G

moa sa...

hei merete -
så nydelig bilder av strikk du viser..
ja, var ikke de små vasene søte, jeg fikk de inn i butikken i går - så da måtte to bli med hjem, tjihi..
ha en fortsatt fin kveld -
moaklem

rod i hob sa...

Hei! Her var mykje stilig :-)
Eg vil bare skryta av "headeren" din -kjempesøt. Har du laga hjertet sjølv? Kjempefint! Søt fugl og! Nå e det vel påtide å ynskja god torsdag i staden for onsdag? Si det er så seint liksom...

God natt!

FO - 2 sa...

Ja, jeg har store problemer med å kommentere osv. for tiden!
Rart og irriterende!
Jeg ser ikke innleggene i alle blogger heller... Kun sideinnleggene.

Håper at det ordner seg snart!

Guro sa...

Åå, det heftet så veldig fint ut. Og merket er vel kanskje tysk? Ihvertfall har de garn fra den produsenten overalt her. Kanskje jeg finner heftet også neste gang jeg får en sjanse til å dra på garnbutikk.

Maria ( Idekroken ) sa...

Så mye lekkert! ;)

Crinoline sa...

Ja,her var det masse flotte strikkemodeller. Må gjøre ferdig en del andre prosjekter før jeg går i gang med noe nytt. Ønsker deg en fin kveld.

Anna Lisa sa...

Masse fint!
Skulle ønske eg fekk slikt til:)
Ønska deg ei fin helg
Takk for helsing :)
Klem