tysdag 10. mars 2009

strikka tunika/kjole

Omsider har eg fått gjort ferdig tunikaen som Maren plukka ut at ho ville ha :)
Mønsteret har eg funne i heftet inspiration og den er strikka i rheuma thermal wolle, eit herleg mjukt og tynt garn!!
I mønsteret står det at ein skal bruka pinnar nr 5 til det tynne garnet, men det vart laust og slettes ikkje noko fint. Eg gjekk ned til pinnar nr 3,5 og strikka 1 str større enn det eg skulle. det vart passeleg!
Som alltid har eg ikkje fylgt mønsteret slavisk.. I mønsteret er tunikaen heilt enkel, utan noko som helst pynt. Eg har hekla ein picotkant rundt armholer, hals og nederst på tunikaen. I tillegg har eg hekla eit belte som passar til. Dette finns ikkje mønster på, for eg har berre dikta undervegs som eg hekla ;)

Detaljar frå beltet. Små blomar med matchande perler på og snurra remser gjer prikken over i'en. Ingen har likt og det er jo litt stas!

Hekla rosett som heng på tunikaen, under halsutringinga.

Slik ser tunikaen ut uten belte. Litt vid modell, så fasongen vert finast med belte i livet.

På pinnane nå har eg skjørt som skal passa til tunikaen. Det blir strikka i samme garn, men i fargen som eg har brukt på beltet.

Fin dag til deg som kikkar innom ;)

18 kommentarer:

Hulda sa...

Virkelig nydelig kjole! Likte beltet så godt også, hun kommer til å bli så fin i den. LEKRE detaljer, de små blomstene og heklakantene var nydelige.

Ingrid sa...

Kjempeflott! :) Gratulerer med et nydelig resultat! Blir nok fint å se henne med den på!
Ha en herlig dag!

Den gode feen sa...

WAO, denne vart råfin Merete!!! Knallimponert over strikkinga di nok ein gong! Beltet blomstrane, perlene og fargane gjer dette til ein utruleg skjønn tunika. Kan tenek meg at snuppo vert fin i denne. Gledar meg til å sjå skjørtet! Håpar dåko har det bra, klem frå Lindipindi

@afjo72 sa...

Fin dag til deg også - knallfin tunika :o)

h.espe sa...

Hei Merete!
Så utrolig flott denne kjolen/tunikaen ble - helt nydelig! Synes beltet ble prikken over i'en, med de flotte rosettene, og flott med litt brytning i farge.

Ha en strålende flott og kreativ uke videre!

klem fra Hildegunn

Lappesola sa...

Nydelig!!

Katarina sa...

Super fin,Merete!

Karen sa...

Nydeleg!

Torilpia sa...

Så søt den var - og med det beltet ble den jo skikkelig flott.

Du er jo kjempeflink jo .. :o)

Mange flotte innlegg her nå - må lese litt før jeg haster videre.

Ha en fortsatt flott uke.

Klem!

Randi sa...

Den var skjønn!! Tenker hun blir som en prinsesse i den kjolen.

Håper du får en fin dag

Tre Kusiner sa...

Gu for eit talent!!! Kjempe fin. Du har så kjekk blogg, elskar å vera innpå her. Klem G

Tre Kusiner sa...

Jøss kor flink fu er. Naturtalent kan du vel kallast!
Kjekt å sjå innom deg.
Klem F

chevostar sa...

så søtt belte o nydelig tunika du har laget ;) du er så flink merete :)
Ha en flott uke videre ;)

Jorunn sa...

Lekkert!! Jeg MÅ få bestemor til å ta et strikke- og heklekurs snarest! Denne tunikaen er bare helt nydelig!
Ha en fiiiin kveld!
Klem

Anonym sa...

Åååå, så fin den var:)
Strikker du for salg kanskje?;)

Hilsen K.

moa sa...

hei merete -
..for en skjønn tunika..for noen detaljer, gosh!! det belte med de blomstene..ojoj - det er den søteste tunikaen jeg har sett! du er jammen flink, jeg er helt imponert!
ha en fin kveld
moaklem

Maliva`s verden sa...

Oh så vakker kjole,og det beltet var jo flott da...Er det Drops du finner så fine oppskrifter fra?Klem fra Maliva

Miss.T sa...

For en lekker tunika..flotte detaljer du har tilført. Så flink du er

God helg.