søndag 1. mars 2009

pusekattar og litt til..

I dag har vi vore ute på baksida av hagen og plukka greiner, med mjuke pusekattar frå seljetreet vårt, til å pynta med inne.

Ein stor og flott bukett blei det som nå står så fint i eit gamalt norgesglas som eg har pynta med litt blonde og ei kleklype med pynt som eg har laga tidlegare.

flott pynt til bordet dette..eg kunne godt ha venta nokre dagar til før eg tok greinene inn, men dei opnar seg nok heilt inne og ;)

Eg har hatt eit hjerte av bjørkegreiner liggjande utan pynt, og i dag har eg pynte det med nokre greiner av selje, små stoffblomar og ei sløyfe i enden..

bjørk, selje og små rosa blomar..

ha ei flott kommande veke!!

12 kommentarer:

Cloudberry sa...

Så mye fint!
Gleder meg til gåsungene begynner å sprette her :)

Hulda sa...

Så fint det ble, Merete, både med greinene, og pynten du har laget til. Klesklypa har jeg sett på før, syns den er så søt. :) Flott kvisthjerte også.

Guttemamma sa...

Rett og slett nydelig!! Ha en fott uke1!
Klem fra Anette

rod i hob sa...

pusekattar e så nydelig!! Eg har fått en bukett lyserosa roser med pusekattar i samme buketten -nyyyyedelig!!

FO - 2 sa...

Ett fint vårtegn, ja.
Veldig fint hjerte. :)
Ønsker deg ei fin uke også. :)

Frk Mille sa...

Så nydelig med gåsunger som jeg kaller det. Det var også så lekkert det hjerte med bjørkekvister. Gjorde seg med de stoffblomstene på.

Tre Kusiner sa...

Hei Merete !
Utruleg kjekk blogg du har:) Du har visst holde på ei heile stund? Flink å ta bilder.
Klem F

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Så koslige bilder!!! Og gåseunger er såååå fint!! Hjertet var lekkert , flink du er :)klem

h.espe sa...

Så vårlig og herlig....!!!
Flott med greiner i det pyntede norgesglasset, og de hjertene er jo bare sååå fine :o)

Ønsker deg en kreativ og flott uke!

Klem fra Hildegunn

Miss.T sa...

Gåsungene er så koselige og dekorative. Flott krans du har laget deg : )

Ha en flott uke.

Den gode feen sa...

Hallaien :) Beklagar supermasse at me ikkje fekk tatt turen innom dåko. Nå gledar me oss heller til de kjem nedover her :)

Russadessert er det mange gode barndomsminner med, ja :)

Pusekattane er og blir vår, kjempefine :) Me snakkast, stor klem frå Linda

Magdalena sa...

så skjønnt da!!
klemmer...