torsdag 10. mai 2007

Fleire bilder frå hagen min..

I mangel på noko nytt handarbeid å visa..får de heller litt fleire bilder frå hagen min, der det stadig er nye planter og buskar som blømer. Eg kosar meg når eg kan gå rundt med kameraet og ta bilder og teste dei ulike funksjonane på det og desse bildene blei ganske bra, syns eg..men eg har enno mykje å lære.
Klikk på bilda så blir dei større :o)




Asalea


Minirhododendron


Amerikanske blåbær


Rødkornell


Ripsbærbusk


Epleblom


Tusenfryd

9 kommentarer:

JULIEK sa...

Ser jo ut som en sommerhage dette. Det gjør det ikke her altså. Igår kveld sluddet det litt : (

Anonym sa...

Det er nå vi ser stoooor forskjell på nord og sør. Har vært en tur i hagen, og ordnet litt. Men det er ikkje mye som har tittet opp av jorda, det er så surt og kaldt.
Men vi venter på sol og varme:-)
En god torsdagskveld til deg også:-)

Anonym sa...

flotte bilder fra hegen din! Kjekt å bare gå rundt å knipse:) Det har jeg og gjort i kveld.. ha en fin fredag!

Anonym sa...

Helt nydelige blomster, så flink du er å ta bilder, de var kjempe flotte. Ser ut som du har en flott hage, vi flyttet inn i nytt hus for 2 år siden så vi har ikke opparbeidet ferdigt alt enda, håper å få litt mer blomster nå i sommer.Det rosa teppet du laget var bara såååå flott, heldig den jente babyen som får det rundt seg.

Anonym sa...

Kjempe fine. bilder Merete. Nyter å gå rundt i hagen min med en kaffekopp jeg også. Det er så masse som står i full bloms.Ha en strålende helg,i dag kommer gullungen på besøk,så gjett om vi skal kose oss :)

Tussilago sa...

for noen nydelige hagebilder du har tatt, virkelig stemning over disse bildene;)
Her nord er det ikke så langt kommet i hagene...men det er deilig å få en titt av hva som er i vente! God helg til deg;))

Hulda sa...

Så fine blomsterbilder! Så nettopp at påskeliljene blomstrer her nå, skal ta bilder av de senere.

Anonym sa...

Nydelige blomsterbilder!!! Smart å skrive på navn også under bildene ;o) Mai er en fin måned med alt som dukker opp i hagen! Ha en fin helg! :o)

Heidi sa...

Nydelige blomsterbilder, sitter her i min stue og fyrer i ovnen, sånn er det!! Ønsker deg ei fin helg!!