fredag 25. mai 2007

God helg!

Det er stadig "nye" ting som dukkar opp når ein ryddar i garasjen..då vi overtok huset etter bestemor til sambuaren min fekk vi med alt utstyr som stod i garasjen. Det var bl.a mange forskjellige typar hageredskaper osv.. inni ein krok fann eg denne gamle bulkete sinkbøtta. Har planar om å plante nokre søte stemorsblomstrar i den, men for øyeblikket står det ein rhondodendronbusk i den som ventar på å bli planta ut..
Nå er det pinse og langhelg og vi står på farten for å reise på slekstreff i Larvik.
Eg ynskjer deg ei strålande flott pinsehelg!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig gammel bulkete sinkbøtt du!! Ja, der var du heldig! Du får kose deg masse på slekststreffet! God helg!! ;0)

Tussaluso sa...

Kos deg på på slektstreffet, og nyt langhelga:-)

Sigurd Olav Silset sa...

kjekt å finne igjen slike gamle ting. Blir nok skjønn med stemor oppi. Ha en god tur til Larvik!

elin1976 sa...

Jeg må få ønske deg en flott pinse helg. Det er så gøy og finne slike små skatter. Jeg går av og til på oppdagelsejakt her hjemme. Nede i kjelleren til svigers finner jeg alltid en hele haug som jeg kan bruke. De blir så glad for at jeg plukker med meg " rukklet" Ha en fin dag:O)

Anonym sa...

Koselig med sinkbøtter, har ei riktig gammel og bulkete ei.....med en thuja i. Ønsker deg ei flott pinsehelg!!

Anonym sa...

Stilig sinkbøtte, og faktisk enda kulere når man har en sinkbøtte med en historie.... Ha en fin pinse og kos deg på slektstreff!

Nette sa...

Den var sjarmerende ja! Håper du også har ei fin helg!

JULIEK sa...

Oj oj en bulkete sinkbøtte får jo hjertet til å slå litt fortere for mange av oss bloggere, utrolig koselig å finne slikt inni garasjen. Håper dere har hatt en kjempeflott pinsehelg : )

Anonym sa...

Det er fint at gamle ting kan bli brukt om igjen, siden de er like hele. De har jo en viss sjarm!

De hekla huene dine er bare såååå søte!