torsdag 3. mai 2007

Velduftande utfordring :o)


Eg har blitt utfordra av Hilde http://muskat.blog-city.com om å visa fram favorittparfymane mine. Eg er mest glad i lette parfymar med litt fruktig duft ;o) Tunge parfymar gjer meg ofte uvel og rett og slett kvalm, så det største marerittet var ein gong då eg skulle reisa med bussen til stavanger, og det satt 12 middelaldrane damer frå bergen på samme buss med 12 forskjellige tunge parfymelukter. Bussjuk?? JAA..! Det blei eg..


Den aller beste parfymen eg veit om er Dolce og Gabbana - light blue. Den er lett og fint med duft av bl.a sitron, eple, jasmin. Denne blir eg aldri lei av!!


Eg likar og godt Laura Biagotti - Laura. Den er lett med duft av bl.a vannmelon, fersken, fresia, vannlilje, fiol og iris.


Eg brukar og Jennifer Lopez - Glow, som er lett med duft av bl.a appelsinblomst,grapefrukt, rose, amber, jasmine, musk og vanilje

Eg likar og Salvador dali - laguna, som har ei duft av bl.a mandarin, fersken, sitron, vanilje, musk..


Eg sender denne utfordringa vidare til Den gode feen, annetteT og Bo

9 kommentarer:

Nette sa...

Takker for utfordringen, men jeg er ingen parfymedame lenger...ikke etter jeg fikk barn. Det burde jeg kanskje gjøre noe med? Jeg synes også at light blue er knallgod, men ikke på meg dessverre! Brukte Tresor og Poeme en del før i tida...Og Chloe. Den aller beste parfymen jeg vet heter Carolina Herrerra (originalutgaven) men jeg får ikke tak i den. Kanskje jeg kan bestille den fra Strawberrynet? Hm...nå må jeg sjekke det...Ha en fin torsdagskveld, Merete!

Trude sa...

Alle legger ut så mange gode parfymer...ikke brukt det på over et år, pga svangerskap...får komme meg ut å lukte litt.Fint å lese om alle de forskjellige på bloggene, så har jeg noe å se etter (",) Ha en god kveld!

Anonym sa...

Laura Biagotti synes jeg og er god, tror kanskje det må bli sommerparfymen. Artig å se hvor forskjellige parfymer vi bruker!

Anonym sa...

Dette var flotte dufter du, har flere av disse jeg også...
De lysglassene dine på forrige innlegg var nydelige... hærmer den jeg...

Ha en flott kveld...

Anonym sa...

Laguna hadde jeg før i tiden....mmmmm,nostalgi! Mimre, rart hvordan dufter bringe frem minner i oss?

Innom og ønsker deg en god helg!
Klem

Anonym sa...

Hmmm ser ut som alle lukter godt utenom meg..Må visst gjøre noe med det snart, he,he. Nydelig decopage! :0)

Anonym sa...

Jeg ser jo at dette er lette parfymer.
Light blue har jeg også brukt...
Har du prøvd Lacoste? Jeg brukte disse to samtidig, byttet litt på, altså. Da liker du vel også White Linnen by Estee Lauder da?
Ønsker deg en strålende helg!

Anonym sa...

Jeg liker også godt aura. Noe annet hadde vel egentlig ikke tatt seg ut. ;-)

Anonym sa...

Laura, selvsagt.