laurdag 12. mai 2007

Fleire bilder..

I dag har eg laga fleire bilder til å ha på gjesterommet.

Dette mala eg først i ein lys rosa farge og etter etter det var tørka limte eg på diktet "åtte roser" av Andre Bjerke. Til slutt var det serviettrosene som blei festa på med decopagelim..

Dette mala eg først rosa og etter at malinga var tørka strauk eg over med eit fint sandpapir for å få eit litt slitt preg over det. Etterpå festa eg på serviettrosa med decopagelim.Dette bildet er det Maren som har laga. Vi kjøpte serviettar med prikkar i ulike fargar på, som ho har klipt ut og limt på. Blei eit artig bilde dette som ho kan ha på rommet sitt :o) dette viser jo at decopage er ganske enkelt å få til både for barn og vaksne.


13 kommentarer:

Sigurd Olav Silset sa...

Kor fint det blei! Nå må jeg skaffe meg decopage lime altså!

Cloudberry sa...

Kjempefine bilder dere har laget! Og så enkelt. Hmm, må nok prøve dette sammen med ungene - en gang :)

Anonym sa...

Kjempefine bilder! God helg klem :)

@afjo72 sa...

Dette ble jammen bra! :o)
Blir nok skikkelig koselig på det gjesterommet ja.

Fortsatt god helg!

Timotei sa...

Såå fine bilder! Dette kan du!

Hulda sa...

Skikkelig fine og romantiske bilder. Diktet av Andrè Bjerke er jo veldig flott det også. :) Han har liksom en egen herlig rytme i diktene sine. Fint bilde Marte også har laget. :)

FO - 2 sa...

Kjempefine bilder!
Søte og romantiske. (:

Decoupage er gøy ja. Har laget en del glass (lysestaker) med decoupage.

Fine bilder fra hagen din også. (:

Anonym sa...

Flotte bilder...

Ha en flott søndag...

JULIEK sa...

Så flott bilder du lager : )

Anonym sa...

kjempe søte bilder dere har laget til gjesterommet! dette bare må jeg prøve en dag... ha en søndag!

Anonym sa...

Så flotte bilder du har laget. Fine hage bilder også, jeg er bittelitt misunnelig på dere der nede.... hos oss var det litt ny snø i morgest! :-(

Anonym sa...

Så er det snart klart for en ny runde i Interior Give alongen. Se mer info på IGA sin egen side :-)

Anonym sa...

Sååå flotte, så flink Maren er, det var jo kjempestiligt. Må nok teste det med Emmis men hun er kanskje litt for liten enda.